
Werkwijze leveranciers
Om vraag en aanbod van planningssoftware op een integere wijze met elkaar te matchen, hebben wij een betrouwbare dienst voor leveranciers ontwikkeld. Wil je als leverancier op het gebied van planningssoftware ook je planningssoftware aanbieden in onze online catalogus? Dat kan. Voor jou als leverancier is dit eenvoudig en kosteloos. Waarom is het kosteloos? Op die manier kunnen wij onze onafhankelijkheid waarborgen voor onze gebruikers. Lees hieronder hoe dit in zijn werk gaat.
De eerst stap is het registreren van je onderneming op de website. Vervolgens kom je in jouw persoonlijke dashboard terecht, waarin je toegang hebt tot je account- en leveranciersgegevens en waarin je planningssoftware kunt toevoegen en beheren.


De tweede stap is het controleren en indien nodig aanvullen van je account- en leveranciersgegevens. Vervolgens maak je via onze unieke module gemakkelijk je eigen productpagina aan die de gebruikers kunnen bekijken. Ook wordt je product direct aan de online catalogus toegevoegd die vervolgens gematcht kan worden met de wensen en eisen van onze gebruikers.
Voordat je productpagina toegankelijk is en planningssoftware toegevoegd wordt aan de online catalogus, wordt er binnen 2 werkdagen een intakegesprek ingepland. Dit kan je doen in je persoonlijke dashboard en is bedoeld als een kennismaking en hierin bespreken we onze samenwerking en jullie product. Hiermee waarborgen wij de kwaliteit op de website.


Na de intake wordt je productpagina aan onze catalogus toegevoegd en is deze zichtbaar voor onze gebruikers. Je kunt op elk moment je productpagina bijwerken. Om de kwaliteit te waarborgen, wordt elke wijziging beoordeeld door één van onze experts.